torsdag, november 04, 2010

Vänner ♥

Har haft en sjukt skön torsdags kväll. Hade lyxen att komma hem till (nästan) dukat bord idag. Rara T som slutar lite tidigare än mig och har egen nyckel hit åkte och handlade middag och stod och laga mat när jag kom hem! Snacka om att man är bortskämd ibland. Det händer ju inte så ofta nuförtiden att det för det första är nån hemma när man kommer från jobbet eller att maten står på bordet. Men T vet hur hon ska göra för att skämma bort mig! Love you, du vet det va?! ♥
Efter att T åkt hem så kom J över. Vi planera lite inköp imorgon inför festen och sen blev det Sex and the City 2. Vilken jag missa att se när den gick på bio! Men sjukt rolig och bra var den. Lämna en med en riktig "feelgood" känsla i hela kroppen. Så nu blir det snart sängen för några få timmars sömn.

Sov gott !

1 kommentar:

Matilda sa...

Dito min vän! <3