onsdag, november 03, 2010

Stilla min nyfikenhet

Fortfarande vaken och har inte fått mycket gjort trots det. Hunnit sätta på en tvättmaskin, ett litet plus i kant i alla fall.
Men nu är jag såå nyfiken, så snälla hjälp mig. Det är väldigt många in här varje dag! Och jag undrar vilka alla är som orkar läsa mina små tråkiga blogg inlägg. Vilket jag uppskattar samtidigt att Ni gör! Men det är dåligt med kommentarer. Så säg nåt, vad som helst. Gilla/ogilla , kom med åsikter eller bara säga hej. :) Kommentera lite mera. Och som sagt man kan vara helt anonym om man så önskar!

8 kommentarer:

Alexandra sa...

jag då så klart =) surprise!

Tesa sa...

Hihi ja det var förvånande! :) Härligt att du iaf både läser och kommenterar emellanåt. Kram

Matilda sa...

Mäh, jag har ju kommenterat massor den senaste tiden ju! ;P

Anonym sa...

Du och F verkar umgås mycket, och nu nämner honom ofta här på bloggen. Hur känns det? Om jag har förståt det rätt så är han ditt ex?
Jag själv vet inte om jag skulle vilja ha kontakt med mina ex om de va möjligt.. i slutändan skulle de blir svårt tror jag, speciellt om nån hittade någon ny. Men ingen av er kanske har någon. flumm det vart men bara något jag blev att tänkta på då jag läser din blogg lite nu och då =)

Anonym sa...

Jag brukar vara in.. Har en lista på bloggar som jag läser när det är tråkigt på jobbet... Tycker det är skoj att läsa om hur andra åländska singeltjejer har det:)

Jamie Duncan sa...

Jag läser din blogg nästan varje dag och ibland flera gånger om dagen :)

Tesa sa...

Tilda: Ja jag vet!! :) Men syftade mera på alla dom som jag ser är in men aldrig säger nåt.

Anonym 1: Ja F är mitt ex. Men inte vet jag om vi umgås så där jätte mycket. Vi har ju delad vårdnad på hunden så vi måste ses minst en gång i veckan. Annars så pratar vi ju nån gång då och då och så hjälper han mig ibland. Som jag sagt tidigare så byggde vårat förhållande väldigt mycket på vänskap. Så därför har jag aldrig sett nåt problem med att fortsätta umgås. Och jo F har en ny. Och ja jag själv vet jag in te riktigt hur det är med .. :) Roligt att du kommenterar och läser! Fortsätt gärna ställa frågor om du vill veta nåt.

Anonym 2: Aha, läsa bloggar på jobbet är ju lyx! Men inte vet jag om jag skriver så mycket om mitt spännande singelliv. Om jag ens har nåt! ;) Fortsätt gärna läsa och kommentera!

Jamie: Ja men det visste jag ju redan! Fortsätt med det du :)

Mia sa...

Jag är oxå in här och kikar titt som tätt! :)
/Mia (som va Alexandras tärna, eller hur jag ska beskriva mej :) )