torsdag, november 04, 2010

Vill soooova

Gah, blir tokig på mig själv. Trots att jag gått runt som en zombie hela kvällen och inte fått nåt gjort så kan jag ändå inte sova. La mig i sängen för över en timme sen. Försökte läsa lite , som jag sagt tidigare det ger mig ro i kroppen. För att kunna slappna av och låta tröttheten ta ut sin rätt. Men det går inte! Och varenda liten del av min kropp skriker efter mera sömn. Jag går verkligen på sparlågor nu.
Om min sömnbrist fortsätter så här måste jag återuppta mina sömntabletter ( från hälsokost, för jag tycker inte om piller!) tog dom förra vintern när det var som värst. Jaha gör ett försök till nu då. Men vaknar ju snart om några timmar igen, sådär runt tre tiden..
Published with Blogger-droid v1.6.3

2 kommentarer:

mamaMill sa...

är de på recept kanske de fungerar lite bättre till det de är tänkt Tesa ;)

Tesa sa...

det kanske det gör. Men jag vill inte äta så himla mycket piller och skit ju.. :) Känns som att kroppen får tillräckligt ändå med alla mediciner man petar i sig. Så håller mig till Hälsokost! Vilket funkar lite grann iaf!
Plus att ska man ha på recept måste man besöka doktorn.. :S