torsdag, september 08, 2011

Bra dag att vara jag

Men gud vilken härlig dag det varit på jobbet idag! Och det är inte slut än.. Trots att huvudet var otroligt tungt i morse. Förkylningen som jag trodde var på väg bort är tillbaka. Snorar och ont i halsen! Kändes lagom roligt att stiga upp och veta att man hade en elva timmars arbetsdag framför sig. Och alldeles ensam hela dagen.

Men hela dagen har olika vänner varit in och pratat bort en stund! Fick även en go kram av ena vännen. Sen hittade jag den här som låg bakom vid kassan! En super fin gul ros! Först funderade jag länge och väl på vem som kan ha gett mig den, men tror jag listat ut det nu. Hihi go och snäll han är vännen! :-) Tänk att nåt så litet och enkelt kan göra en så glad!
Kommer knappt ihåg sist jag fick blommor av nån.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Matilda sa...

Du fick en av mig på alla hjärtansdag! Hihi.
Men gud vad gulligt att du fick blomma. Hade jag inte jobbat arslet av mig hade jag också kunnat komma in och sagt hej! Puss!

Tesa sa...

Ja men just det! :) Men det var ju ett bra tag sen det.
Ja det är lugnt hade besök nästan hela dagen så jag klarade mig ! :) Puss!