tisdag, september 20, 2011

Tisdag

Eftersom jag var vaken halva natten igår och verkligen Inte kunde somna, så försov jag mig lite idag. Hoppa upp ur sängen! Tror aldrig jag gjort mig i ordning så snabbt. Borde verkligen försöka sova tidigare än jag gör. Men eftersom jag sovit så dåligt i ja två år nu så har min kropp vant sig vid lite sömn. Funkar utmärkt med bara fem timmars sömn. Så jag blir ju inte tröttare på kvällarna bara för att jag sovit så lite. Kanske sömnen kommer tillbaka nån dag.

Efter jobbet ska jag träffa söta M, kommer knappt ihåg sist vi sågs och bara snacka skit. Känner att jag har massor att prata om, få lätta mitt hjärta lite. Och höra hur hon har det nu framför allt! Längtar efter kvällen redan!

Men före det är det ett antal timmar jobbar. Men nu är det spännande att vara på jobbet då ombyggnaden är i fullgång och man ser att det börjar hända saker. Vilket även kommer innebära långa veckor och långa arbetsdagar. Fast känns skönt att kunna koncentrera mig på jobbet bara just nu och strunta i att mitt privatliv är upp och ner.
Ena chefen sa så fint igår också, att ja du får väl vara lite ledig i januari sen ! Haha! ;)

Ha en skön tisdag! Och kom ihåg att tisdagar är vädurens dag, så idag har man all anledning att fira och lyxa till det i vardagen lite! :)

Inga kommentarer: