söndag, september 18, 2011

Krogfri

Är helt omänskligt trött idag. Självklart beror det på bristen av sömn, men tror att det också är för att jag fortfarande inte är riktigt frisk. Gårdagen var sjukt rolig. Kvällen slutade som vanligt på krogen, Kino. Dansa och träffa härliga människor. Men herregud vad full jag blev, tyckte ändå inte jag drack så mycket. Men åt ingenting på hela dagen igår, sen blev det Sushi till middag precis när vi börja dricka. Och förkylningen hänger kvar i kroppen. Insåg i alla fall att det är höst på riktigt nu, knappt nåt folk ute.

Har bestämt mig att efter nästa helg blir det försök till att vara krogfri till den 29 oktober då kombon och jag har vår efterlängtade fest! Så lite drygt en månad alltså.
Min kropp skulle må bra av det, få lite mer vila under helgen. Och min plånbok också för den delen, spara lite pengar som kan läggas på betydligt bättre saker. Kombon och jag har gjort en deal, fixar vi en månad krogfria ska vi gå på "dejt" . Haha! Ut på en fin och mysig restaurang och lyxa till det med minst två rätters (orkar nästan aldrig tre så) . Ja det är värt ett försök i alla fall!

1 kommentar:

Jamie sa...

Jaaaa, nu satan ska vi klara oss från krogen tills våran fest! :) Är ju endå dött på krogen och våra kroppar skulle defenetivt må bra av det. Å tänkt vilken god och härlig middag vi kan unna oss om vi klarar det med otroligt gott samvete! :P We can do it. Puss!