fredag, september 02, 2011

Trött

Usch vad jag är trött. Trött på att bli illa behandlad . Trött på att bli manipulerad. Vad är det för fel på vissa av männen alltså?
Vet inte men gillar man att bli behandlad lite illa kanske, eller tycker inte att man förtjänar bättre än så?

När ska man inse att det är dags att släppa och gå vidare? Hur länge ska man orka stå ut. Har gjort det förut och lät det pågå alldeles för länge då. Vet hur jag mådde efter det och hur jobbigt det var. Skulle inte orka gå igenom allt det ytterligare en gång.

Jag vill bara ha nån som tycker om mig lika mycket, som bryr sig om mig och kanske prioriterar att umgås och spendera tid med mig ibland. Är det verkligen för mycket begärt? Är jag inte värd det?

11 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Du är värd allt det BÄSTA ! Låt ingen köra över dej!

Sofie sa...

Det känns som att det verkligen inte är något att ha om du ens behöver tänka så. Gör dig av med människor som tar din energi! De är inte värda det ändå. Och sluta leta, syster. Kärleken kommer när du minst anar!

Ojsan sa...

Så där har jag också tänkt många gånger, förut då jag var singel och alla killar man stötte på (mer eller mindre) var nötter. Men JO, klart du är värd att hitta någon vettig och underbar! Tyvärr är det ju inte världens enklaste alla gånger. Men det KOMMER lösa sig, det är jag säker på! Vilken karl som helst med hjärnan på rätt ställe skulle väl vara tacksam för en brud som du!

Matilda sa...

Jo jo jo du är värd det! Du är så värd det!
Och han med stort H kommer nog att komma snart. Pöss!

Tesa sa...

Tears and Pearls: Tack! Nej, men det lättare sagt än gjort.. Tyvärr.

Lillasyster: Det är ju så man ska göra sig av med dom som bara tar energi! Försöker med det redan.. och nej jag letar inte, slutade leta för ett tag sen. Hade nån som gjorde mig lite extra glad ett kort tag. Sen flyttade han. Saknar honom lite.

Fox: Tack!! :) Ja är ju inte bara en person som är konstig liksom. Nåja det löser sig säkert. Bara trött på män just nu överlag känner jag. Den ena värre än den andra.

Tilda: Ja då han kommer nog snart! Har egentligen ingen brådska med det. Vill bara inte bli behandlad som skit och utnyttjad!

Ojsan sa...

Sen behöver ju inte "konstig" vara negativt heller, för den delen! Konstig kan vara intressant också. Bara man hittar någon som värdesätter just ens egna egenheter och konstigheter :)

Tesa sa...

Nej konstig är bara positivt , för det är ju jag med! :) Så var lite fel ordval av mig.

Tears and Pearls sa...

Jag vet att det är skitsvårt! Har också problem med det, men man måste tänka på sitt eget bästa....

Tesa sa...

Ja det är ju så. Ibland måste man vara lite egoistisk och tänka på sig själv först. Men som du säger det är verkligen skitsvårt! Vi får båda två försöka bli bättre på det .

Meli sa...

Du är värd det Tesa, alla gånger! DE är inte värda DIG om de inte fattar hur bra du är!

Tesa sa...

Meli: Tack goa du! ♥ Nej så är det ju, men nu är det slut på det hela också. Ska hitta nån snäll och bra en dag istället! :)