tisdag, september 06, 2011

Happy Days

Annars då. Ja, har insett att livet verkligen är fullt av överraskningar. I fredags kom det sms från verkligen oväntat håll, nån jag inte pratat med på väldigt länge. Som bara så där mitt i allt kom och tänka på lilla mig. Gjorde mig glad! Med tanke på att det dessutom var han som avslutade kontakten vi haft. Inte så att vi var ovänner eller nåt, bara mera rann ut i sanden. Var roligt att bara höra av han i alla fall. För vänner vill jag ju såklart att vi ska fortsätta kunna vara. Fast det vet jag ju att vi är! Som sagt blev himla glad. Gjorde min helg lite lite bättre. :) Dessutom så i lördags stötte jag på en annan gammal vän, som ville bjuda ut mig på middag! Så planen är väl att vi kanske ska ta det på fredag. Mysigt! Så jag måste kanske smått ändra min teori där om att män är svin! För det är dom inte, inte dom flesta faktiskt! Bara att jag haft oturen att ha stött på rätt många av dom senaste tiden. Den här helgen var precis vad jag behövde för att kunna släppa allt gammalt och kunna gå vidare. Koncentrera mig på mig själv och dom som faktiskt gör mig glad. Härlig helg med andra ord och har en toppen vecka att se fram emot! Är glad!! Var bara det jag ville få sagt egentligen. Var några vänner i lördags som oroade sig över att jag skulle må dåligt, vara ledsen just nu..

2 kommentarer:

sofie sa...

Jag tänker på det som D sa till mig när vi precis träffats, "Män är svin, men jag är bara en gris". Och det är nog så. Det finns nog några guldkorn bland alla svin.

Tesa sa...

Haha så klockrent! Och visst det stämmer ju rätt bra faktiskt. Finns nog några få guldkorn bland alla svinen :)