måndag, september 05, 2011

Kräftskiva med sprit

Gud vilken rolig och mysig kväll det blev igår! Sjukt mycket god mat och dricka. Och många många skratt! Vi var väl ca 17-18 personer totalt då några ute blev av olika orsaker. Var ett bord fulldukat med godheter, så som sallader, matmuffins, svartbröd, baguetter och en hel massa olika kex och ostar! Och kräftor då så klart! Vi dukade upp ute på deras nybyggda altan med utsikt ut över vattnet. Så otroligt fint. Trots att det är i början av september så satt vi ute så gott som hela kvällen. Tror spriten värmde oss alla rätt bra! Vid tolv tiden började flera droppa av så jag och C ( som är ut en gång i halvåret) bestämde oss för att åka in till stan och ut på krogen. Så taxi från Geta blev det, verkligen inte en billig historia! Väl på krogen var det väl inte så där jätte mycket folk men himla kul ändå. Träffade ändå på några kända ansikten! Härligt! ;) Sen hem och somna nån gång runt sex tiden och vakna alldeles för tidigt i morse. Så den extrema bristen på sömn den här helgen har gjort att jag idag verkligen inte har gjort nåt vettigt alls. Men känns helt okej att ha haft en sån dag eftersom jag kan ta igen det imorgon när jag är ledig! Gött! Gårdagen fick mig också på helt andra tankar, glömmer allt gammalt och släpper och går vidare nu! varför ens låta sådana människor som bara tar energi finnas kvar i mitt liv? Nej nu får det vara nog. Ska bara omge mig med dom som ger mig nåt!

Inga kommentarer: