torsdag, september 22, 2011

Två år som singel

Nu har jag passerat två års strecket sen jag bestämde mig för att lämna F. Efter att ha varit tillsammans i över 6,5 år. Klart att det aldrig efter så lång tid är ett särskilt roligt beslut att ta. Men vi skildes ändå som vänner.

Så två år har alltså gått sen dess och jag insåg härom dagen att jag under den tiden egentligen knappt har varit "singel" . Har dejtat fyra personer under den tiden. Eller haft på gång med nån . Så egentligen har mina två år inte handlat om mig och bara mig! Utan mera om män.
Nu först är det egentligen lugnt, inga män alls! Dejtar ingen, flörtar inte med nån och har inte på gång med nån! Fy fan vad skönt det är ska jag säga. Man behöver inte fundera på varför han är så på, varför han inte hör av sig, vad han mena med det messet o.s.v.

Fast det finns ju alltid nåt man saknar lite, närheten , hångel och sex! :P Hahaha!


*fast sånt går ju alltid att lösa!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Jag läste "va fan mena han med det messet", och skrattade högt inombords haha :P

Tesa sa...

Hahaha! :P