torsdag, september 22, 2011

Nyfiken?

Har insett idag hur många det faktiskt är som läser min blogg. Hur många som jag själv verkligen inte ens känner! Med det så börjar jag fundera på allt jag skriver om, som är rätt öppet och ärligt. Vill ju kanske inte att Hela Åland ska veta vad som pågår i mitt liv. Så åter igen. Borde jag stänga den och bara ha läsare som jag själv väljer eller sluta skriva så ärligt?! Men det är ju samtidigt så bloggen sett ut ända från början och enda anledningen att jag börja skriva. För att kunna lätta mitt hjärta, skriva av mig. Det jag känner just då i den stunden.

Måste nog fundera mera på det ett tag och under tiden kanske skriva mindre öppet och ärligt.

Idag har dagen typ endast bestått av jobb,jobb och mera jobb. Ganska mycket folk på farten också vilket alltid är kul! Jobba kväll också så hemma vid halv nio. Bara slappa på soffan för imorgon väntar sjukhuset. Fan! Upp tidigt och ta prover. Vill inte och kommer antagligen ha svårt att sova i natt. Menmen. Lika bra att få det gjort så jag vet vad som är fel på mig.
Hoppas och ber bara att helvetet som kom för två år sen inte är tillbaka. Men risken finns ju!

Inga kommentarer: