måndag, september 12, 2011

Små saker

Hemma på ön igen. Efter att ha varit vaken 22 timmar i lördags, sovit några få till söndag morgon ( dock i en sjukt skön hotell säng!) och förkylningen fortfarande har ett järngrepp om min stackars kropp, så ledsen över att behöva lämna Sverige och lite allmänt små låg. Så kommer det ett av dom finaste , sötaste sms:en nånsin. Från någon som betyder allt för mig.

Kan inte ha en bättre vän, kusin och bonus syster är underbara T.

Dessa ord gjorde mig alldeles varm och glad i hjärtat och fick mig att tänka på hur underbart rolig och härlig den här helgen var!

" Tack för allt bästaste Tesa! Tack för att du hjälpte till att köra, tack för att du fixade hotell och bokade och hade dig, tack för cigg som jag snikat av dig, tack för din vänskap och allt annat jag inte kommer på just nu. Du är underbar! Och jag har haft det underbart den här helgen! Puss systrami "


Och inget , inget utav det har varit det minsta jobbigt , och jag skulle inte tveka en sekund på att fixa allt igen. Alla dagar i veckan för dig T ! Du är värd allt det bästa, Love you!

1 kommentar:

Matilda sa...

Åh vad fina ord! Blir helt varm i hjärtat jag med!
Love you darling! Puss!