fredag, februari 25, 2011

Bra dag

Trots många tunga saker senaste veckan har det idag känts ganska bra. Trots allt..
Orkar liksom inte gå runt med den där känslan jag mår dåligt hela tiden. Tär på mig. Jag får se till att ta tag i problemen och på bästa sätt försöka lösa det. Kanske inte vara för stolt eller envis för att be om hjälp när jag behöver det. För jag vet att det finns många som skulle ställa upp. Så jag ska fixa det här, trots att det känns väldigt tungt och jobbigt just nu.

Men som sagt idag har det varit en bra dag, riktigt bra. Vakna efter att ha sovit helt okej med ett leende på läpparna. En ganska rolig dag på jobbet trots att jag jobba lång dag. Fick en liten bok av söta T. <3 Sällskap efter jobbet av J, titta på lite Oz! Så små saker egentligen som gör att allt känns lite lättare. Det kommer bli bra, det kan ju inte bli annat än bättre nu i alla fall.
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer: