torsdag, februari 10, 2011

Torsdag

En lång och tuff dag på jobbet, men samtidigt riktigt roligt! Och tänk att det redan är fredag imorgon, snart helg alltså!
Vi håller på och bygger om och möblerar om för fullt på jobbet. Så det är mycket som ska plockas med hit och dit. Trött i fötterna och benen. Vänster foten har krånglat ordentligt sen jag kom hem från jobbet. Ont i lederna så har svårt att gå normalt. Men hoppas på att lite vila i natt ska göra att det känns bättre imorgon. För ett sjukhus besök är ju uteslutet! Jobbade lång dag idag också, tio till åtta. Fast när man har så mycket att göra hela tiden så bara susar tiden förbi. Och mycket tack vare sällskapet av rara M. Som äntligen har fått jobba med mig igen. Var längesen sist nu så. Imorgon ska jag vara själv hela dagen i butiken. Fast det är ju inget jag direkt är ovan vid. Så det ska nog gå bra! Har mycket att sysselsätta mig med.

När jag kom hem fixade jag lite mat, satte mig vid datorn en stund. Sen blev jag rastlös. Så plockade fram den sprillans nya alldeles oanvända symaskinen jag fick i present av F för två år sen. Och sydde faktiskt lite! Trots att det gick ganska bra så insåg jag rätt fort att jag inte skulle passa som hemmafru!

Inga kommentarer: