lördag, februari 26, 2011

Don´t give up giving up

Men gud, jag har ju faktiskt glömt det viktigaste idag! Jag har varit rökfri en vecka! Kan ni fatta?! Självklart kommer det stunder då man tänker att det skulle vara gott att röka, men överlag så måste jag säga att jag inte känt suget efter en cigg. Och känner mig inte extremt lättirriterad heller. Så ja allt känns bara bra! Stolt och glad över att jag fixat det så här långt, och det blir ju bara lättare för varje dag som går.

På måndag ska jag även börja fas två av mitt nya liv, träning! Skulle ha startat den här veckan men var så mycket som var piss och skit då så jag orkade inte. Att jag ska börja träna har inget med att jag vill bli smalare eller så, utan jag behöver träna verkligen. Bygga upp muskler i rygg och axlar framför allt som tar ganska mycket stryk i mitt jobb. Och min stackars kropp är ju så förstörd så det kan ju knappast skada att röra på sig.


Inga kommentarer: