torsdag, februari 17, 2011

Dagarna som gått

Oj vad det känns som veckor går fort. Vet att det bara är onsdag men känns som att det är helg snart igen! Och för en gångs skull har jag inget planerat den här helgen. Förutom att jag jobbar lördag och ska vara lite kattvakt åt N. Men det känns skönt, i alla fall en helg man hinner pusta ut lite på. Bara ta det som det kommer!

Annars har det varit fullt upp alla dagar som vanligt. Igår fick jag lite besök som gjorde mig glad! Efter det tog jag ett långt varmt bad för att försöka få upp värmen lite. Och faktiskt la mig i sängen före tolv! Somnade ju dock inte förrän efter ett men sov nästan hela natten oavbruten. Prisa gud!! Så skönt att vakna upp och vara utvilad. Kan knappt komma ihåg senast det hände!

Idag jobbade jag först till sex, sen hem och ut med vovven. Hem till rara J och käka middag med henne och E. Snacka lite skit och drack kaffe så klart också. Sen iväg och kolla på hockey match! Hihi, sjukt roligt! Kanske inte själva hockeyn i sig men med det sällskapet blir allt roligt! Nu ligger jag faktiskt i sängen och planen är att somna strax efter ett och sova Heeela natten.
Så god natt mina vänner! ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer: