onsdag, februari 09, 2011

Tisdag

Har redan hunnit bli tisdag natt. Så snart är det onsdag och efter det snart helg igen. Herregud vad veckorna går fort. Man hinner ju knappt fundera efter innan det är helg igen. Igår var jag ledig men idag har jag i alla fall jobbat. Känns skönt att efter lite lång ledigt och en tung helg vara tillbaka till verkligheten. Och det är så kul att jobba nu, vi håller ju på och möblerar om i butiken och snyggar till för fullt! Man ser riktigt framemot dagarna då vi får pyssla på och göra det fint och bättre. Jobbar hela veckan, vilket innebär lördag också.
Efter jobbet åkte jag hem , riktigt trött i kroppen och framför allt fötterna. Men lite mat i magen och en dusch så piggnade man till. Sen en promenad och mötte och söta J. Så gick vi hem till mig, spela move och drack lite vin. ;) Hon gick hem ganska precis. Alltid lika mysigt och roligt att ha henne här, min särbo/sambo! ♥ Dagarna går ännu fortare när man har lite sällskap!

Ser i alla fall framemot lördagen. Då ska vi göra hemma gjord Sushi och spela lite mera Move och sen självklart ut och dansa ! :) Längtar efter att se lite folk och bara få ha roligt! Vilket vi alltid har så klart.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Men åh! Ska ni göra sushi nu när jag är borta?! Snyft snyft. Jag vill ju också ha!
Och vill se hur rullarn fungerar. Hihi.

Jamie Duncan sa...

Alltid lika härligt att vara med dig med <3 Å längtar också till lördag, det kommer nog bli roligt, eftersom vi alltid har det. Å mer vin när vi spelar move, faaan va grymma vi blev efter några glas hahhaha