torsdag, februari 17, 2011

Vad har hänt?!

Gah, pedanten i mig riktigt skriker nu! Kan inte fatta att det har gått så här långt. Vad har hänt med mig? Kan bara skylla på att jag är sjukt trött hela tiden, otroligt disträ och förvirrad, alldeles för mycket annat att göra och tänka på.

Men mitt hem ser ut som ett bombnedslag just nu.. Tvättkorgen väller över, garderoben ligger det kläder överallt som borde vikas, damm på varenda liten yta i hela lägenheten, blommorna är halvdöda, har inte diskat ett skit efter helgens Sushi middag med tjejerna, gamla matrester står och luktar väldigt skumt i kylskåpet, sängen borde bäddas rent för hunden brukar krypa upp på natten trots att han inte får, och inte tala om allt hundhår som finns precis i varenda liten vrå av hemmet!

Usch och blä! Gör nästan fysiskt ont i mig när jag ser all skiten. Men ikväll orkar jag verkligen inte heller. Slutade jobba för mindre än en timme sen så.

Imorgon då , då ska jag städa! :) Med musik på max volym och ett glas vin eller två till så ska det nog gå ganska snabbt!

Inga kommentarer: