måndag, februari 28, 2011

Monday bloody monday

Har inte mycket att säga idag. Förutom att jag känt mig otroligt oinspirerad till att göra nånting eller ta tag i saker. Visserligen gjorde jag massor av nytta eftersom jag vakna så himla tidigt i morse. Steg upp vid halv nio tiden på min lediga dag. Men jag kan ju inte sova så var ju inget oväntat ändå.
Känner att det är svårt att ta sig upp ur alla motgångar som är just nu. Tungt. Och som sagt det bara bygger på med mer och mer hela tiden. Så jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta?. Jag menar det är ju sjukt att allt ska komma på en och samma gång , eller? ..
Om två veckor har jag vintersemester och ja då tänker jag lämna den här ön och alla problem för i alla fall en par dagar. Ska bli så skönt, längtar!

2 kommentarer:

Åsa sa...

De e hemskt svårt att förstå nånting av dina blogginlägg Tesa!
Ena dagen sprudlande glad för att nästa dag e allt bara mörker? Å ingenting skriver du rakt ut heller så att man på nått vis sku förstå? :/

Knepigt men ja hoppas såklart att du ska må bättre snarast, de kan int va nå vidare att ha de på detta viset...

Kämpa på!

Tesa sa...

Åsa: Ja jag förstår att det kan vara svårt att förstå just nu om allt jag skriver. Men eftersom jag vet att bloggen blivit alldeles för "öppen" så kan jag inte skriva rakt ut allt som pågår.

Och ja vissa dagar är det bättre, och andra dagar kommer det fler motgångar så man halkar ner igen. Därför lite blandat glada och ledsna inlägg.

Jo fortsätter kämpa och nån dag så blir det bra igen, saker och ting brukar lösa sig på ett eller annat sätt!