torsdag, februari 03, 2011

Vänner

Det är härligt med riktigt nära och bra vänner. Tänka att man har människor omkring en som betyder så otroligt mycket i ens liv, och dom finns alltid där och ställer upp om det är nåt. Men trots att man värdesätter dom så sjukt mycket talar man så sällan om det för dom.
Som i fredags, jag hade en tung dag på jobbet. Fick dom dåliga nyheterna från mamma på telefon när jag stod ensam på jobbet och oförmögen att ens gå därifrån och prata ostört eller få en chans att pusta ut lite. Tanken var att alla vänner då skulle hitta på olika saker och jag skulle hem och städa och bara ta det lugnt. Efter dom dåliga nyheterna hörde vännerna av sig, och utan att jag sa nåt eller bad dom så sa dom alla att dom ville komma över. Ville vara med mig. Sånt gör mig nästan gråtfärdig. Vilka fantastiska underbara vänner jag har! Även om jag är så dålig på att prata om jobbiga saker var det härligt att ha dom här, bara få vara i deras sällskap. Dom gör mig alltid lycklig och glad, får mig på andra tankar om det behövs. Och det behöver inte ens vara så mycket, bara ett litet mess, ett telefon samtal som nån talar om att dom tänker på mig. Betyder så mycket!

Jag är så glad att jag flyttat hit, jag är så glad att jag funnit så många underbara människor här som har blivit min familj. Eftersom riktiga familjen bor lite längre bort.
Vad som än händer så älskar jag er mina vänner! Tack för att ni finns allihopa , ingen sagd och ingen glömd! Ni förgyller alla mitt liv på ett eller annat sätt ♥

2 kommentarer:

Jamie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jamie sa...

Ååååh, vad söt du är! Klart vi ställer upp när du behöver oss :D Å ja vet int vad ja skulle gjort utan dig min älskade särbo <3