söndag, februari 20, 2011

En dålig dag

Idag är en sån dag man önskar att man aldrig hade stigit upp ur sängen. Och inte för att jag skulle vara bakis eller så. Humöret har skiftat mellan ren lycka till riktigt riktigt låg. Tårar. Så många tankar idag. Så mycket funderingar , på allt. Mitt liv. Förstår inte riktigt varför jag fortsätter hamna i samma situationer hela tiden. Tycker att jag är värd bättre. Eller det hoppas jag i alla fall. Kan inte sätta fingret på riktigt varför alla känslor ligger på ytan idag. Men kände så lite igår också, tårarna var alldeles för nära flera gånger. Och jag gråter väldigt sällan, och framför allt inte inför andra.

Och mitt i allt det här så är det ju rökningen, idag har jag frågat mig hundra gånger varför jag slutade röka före helgen? Känns inte så genom tänkt. Idag hade jag velat röka sååå många gånger. Hade känts skönt! Men nej, jag har inte rökt. Ska ju sluta så. Och som rara T sa, klarar du den här skitdagen utan att röka så klarar du alla andra sen.

Som tur är så börjar den här dagen lida mot sitt slut, och jag hoppas på att vakna upp till en bättre gladare dag imorgon!
Hade behövt kramar idag, många många kramar...

3 kommentarer:

Matilda sa...

Kram! En virtuell iaf!
Ses i morgon!

Jamie sa...

Jag säger också kram vännen <3

Tesa sa...

kram ♥