tisdag, februari 22, 2011

Mörkt

Idag är en sån dag jag önskar att bloggen inte vore så öppen. Skulle vilja skriva precis allt som pågår i mitt liv just nu. Men det går inte..
Är i alla fall less på alla motgångar nu. 2011 skulle bli bästa året nånsin och hittills har det bara varit jobbigt och tungt. Så när ska det vända, när ska det bli bättre igen? Rätt så trött på allt det här , tycker verkligen jag förtjänar lite tur och bara lite lite lycka!
Jag vill ha tillbaka mitt liv, då jag var lycklig, så gott som bekymmerslös och faktiskt hade drömmar. Jag vet att det kommer säkert bli bättre och det mesta brukar lösa sig på ett eller annat sätt. Men just nu är det jävligt mörkt och tungt, och ensamt.

3 kommentarer:

Sofie sa...

Jag håller med dig, det har varit en tung början på året.
Men vi får väl tänka såhär - härifrån kan det bara bli bättre. Och du, i sommar blir det ju toppen! Då blir du ju moster igen ;)

Jamie sa...

Du ska veta att det är många som tänker på dig och bryr sig om dig jätte jätte mycket, Kram <3

Matilda sa...

Jag vet att det kanske inte är någon tröst alls, men det vänder! Jag lovar dig! Du ska se att året blir jättebra till slut.
Finns här jag med! Puss!