tisdag, mars 01, 2011

Förklara

Ska försöka förklara varför allt är lite upp och ner just nu utan att gå in på alldeles för mycket detaljer.
För det första har årets början varit jobbig, med två som gått bort i min släkt. Vilket innebar även begravning.

Sen nu då så måste jag ge upp hunden, pga av flera orsaker men mycket för hur min jobb situation ser ut just nu. Sen har vi haft delad vårdnad i över ett och ett halvt år. Och det i längden är inte bra för hunden. Han behöver också en fast punkt.

Sen är det knepigt med mitt boende också, blir väl snart tvungen att flytta för ja 13-14 (?)gången på tio år här. Har jag sagt att jag är himla less på det? Skulle ju vara härligt att få ha en fast punkt, nåt ställe man känner sig trygg på och kan kalla hemma.

Så har vi ju rökningen, ja det har gått ganska lätt och inte känt nåt större sug. Men det är ju självklart att det trots allt är en stor omställning. Det är ju ett beroende, en vana man ska försöka bryta.

Pga jobb situationen så är ekonomin ja hemsk just nu. Och det suger ännu mer..

Sen är det lite små saker från och till som påverkar en också och bygger på tyvärr eftersom det mesta andra är struligt just nu.
Men det ska bli bättre, jag ska fixa det! Bara lite mycket just nu därför det kommer inlägg som är lite låga. Hoppas ni står ut för som sagt det blir bättre igen !

Inga kommentarer: