torsdag, mars 17, 2011

Sushi

Idag har det varit rätt lugn dag. Städat och fixat hemma, eftersom jag åker bort imorgon kväll. Alltid skönt att komma hem när det är städat och fint. Sen åkte jag till Eclips och drack kaffe med tjejerna.
När J slutat åkte vi hem till mig så kom M och hämta oss och vi åkte ut till Geta och T. Gjorde underbart god Sushi! Åt alldeles för mycket också. Drack kaffe och snacka skit i alldeles för många timmar så vi var inte i stan förrän strax innan ett. Vilket för min del inte spelar så stor roll. Eftersom jag ändå aldrig sover och nu dessutom har semester. :-) det var i alla fall gud så gott! Man får nog aldrig nog av Sushi.
Så med dom orden tar jag en bok i handen och kryper ner under täcket i sängen. Godnatt!
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer: