tisdag, mars 08, 2011

Sorry

Tappar lusten mer och mer med det här att blogga alltså. Folk som läser förstår inte vad jag skriver, misstolkar eller helt enkelt hittar på sina egna tolkningar.

Sen är jag så hemskt trött på allt skitsnack på den här ön! Att folk faktiskt orkar hålla på ? Drar in mig i diverse påhittade historier! Tror faktiskt folk att jag är så dum att jag skulle vara så respektlös och elak mot nån? Nån som jag faktiskt tyckte om och brytt (bryr) mig om? Fast dom som pratar är ju människor som inte känner mig det minsta! För nån som känner mig vet att jag aldrig skulle göra så, aldrig sjunka så lågt.
Dessutom så har jag ju träffat nån annan senaste tiden, och jag skulle aldrig göra så mot honom heller! Blir ledsen och det påverkar mig.. Är väl så att det pratas om en bara för att jag för det första är singel och sen säkert för att jag är ute rätt ofta. Ledsamt också om folk börjar tro på det som sägs, och sen dömer mig pga det.

Så ge mig en chans att visa vem jag egentligen är och sluta lyssna på vad folk säger!

" wish that I could make it right
time is just not on my side
if I was to say I'm sorry
try to give you what you need
would you find it in your heart, to forgive me "

10 kommentarer:

Jamie sa...

Ja folk är duktiga på att snacka skit och säga saker som inte ens stämmer på den här ön! Fy säger jag bara... Men om just den här saken så handlar det bara om avundsjuka tror jag. Å ja som känner dig vet absolut att du aldrig skulle göra så och jag tror och hoppas att inte andra lyssnar på all jävla skit folk snackar och bildar sig sin egen uppfattning för du är en underbar och omtänksam person :D kram!

Ojsan sa...

Ääähhh, att folk inte lär sig att ta tag i sina egna liv istället för att blanda sig i andras..

gissa tre gånger... sa...

Kanske ska rannsaka dig själv lite och titta tillbaks sisådär 3-4 år. Du har Inte varit ärlig i alla lägen mot dom "du bryr dig om så mycket"

Tesa sa...

Jamie: Tack vad du är go vännen! :) Ja att man hittar på saker som är helt tagna ur luften förstår jag verkligen inte. Till vilken nytta liksom?.

Fox: Precis, varför orka prata så himla mycket om vad jag sysslar med.?

Gissa tre gånger: hmm, så du känner mig? Men kan då inte skriva ditt namn? Eller hör du till den skaran människor som hört pratats om mig och därför har bildat din uppfattning.
Klart alla gör misstag, men jag är åtminstone ärlig mot dom jag bryr mig om.

Matilda sa...

Men suck. Jag blir så jävla trött.
FÖR FAAAN FOLK, SKÖT ER SJÄLVA OCH SKIT I ANDRA!
Ja, det krävs stora bokstäver. Tyvärr verkar de ju ändå inte fatta.

Tesa sa...

Tilda: Ja det är tråkigt. Jag förstår verkligen inte varför? Hur orkar man prata en massa skit om andra? Man kanske borde fundera på vad man själv gör istället.

P sa...

Ärlig mot dom du bryr dig om. DÅ förstår jag, ursäkta att jag störde. Jag tllhörde aldrig den kategorin, och då är det okej att ljuga en rakt upp i ansiktet. Så ja du har rätt. Misstag gör vi alla.

P sa...

Glömde tillägga att jag känner dig rätt bra och vet det mesta, dock pratar jag inte skit om dig varken på stan eller någon annan stans. Det är inte värt den energin.

Tesa sa...

P: Hm, om det nu är så att du känner mig så bra och vet det "mesta" , så fortfarande inget namn när du kommenterar? Och påhopp på bloggen istället för att konfrontera mig låter inte heller som nån som känner mig. Mina vänner skulle nog prata med mig om jag gjort nåt fel mot dom.
Och Nej jag brukar inte ljuga folk rakt upp i ansiktet så.
Tror jag vet vem du är ändå.
Ja som sagt varför ska man snacka skit om folk, som du säger det är verkligen inte värt energin!

Men nästa gång bara en idé, prata med mig direkt istället! Om du nu som sagt känner mig så borde det inte vara så svårt..

Anonym sa...

allt är relativt....