onsdag, mars 09, 2011

I min väska

Man brukar ju kunna säga att man kan veta hur en person är bara genom att ta en titt i deras handväska.
Då är jag himla nyfiken hur folk skulle beskriva mig efter att ta en titt i min idag.
Det finns det vanliga: plånbok , nycklar, läppglans, penna, kalender, mobil.
Sen finns det också: sminkväska, plåster, Bafucin ( halstabletter) Panadol, Burana , tuggummi, en liten godis påse och ja ett paket kondomer(?!) inte sånt jag brukar gå runt med i hopp om att ja få nåt! :) Utan nån smuggla ner dom i min väska ( tack J!)
Så som sagt undrar vad folk skulle säga om dom öppna den och tog en titt på allt. Haha!

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Låter väl som ett regelrätt väskinnehåll tycker jag.. :)

Matilda sa...

Skulle någon titta i min väska skulle de tro att jag är en extremt slarvig person som sparar på allt. Typ en sådan som hamnat programmet ”Rent hus” alltså.
Men det kan ju bero på att min väska är min slasktratt typ. Hehe.

Tesa sa...

Mille: Haha ja det mesta iaf! :)

Tilda: är nog rätt bra kaos i min väska också! Som du säger används ofta som en slasktratt! :)