onsdag, mars 30, 2011

Ja jag tjatar lite

Vet att jag tjatar mycket om min sömnbrist men det här är ju sjukt! Hur länge ska det vara så här? Sover ju lite bättre ibland men inte alls så mycket som man borde. Och inatt var nog en av dom sämsta nätterna nånsin. Blev väl totalt knappt två timmars sömn. För mycket att grubbla på. Kan inte koppla bort det när jag ska sova heller. Bara snurrar i huvudet . Men hoppas på att det snart ska bli bättre! Och ikväll tar jag för första gången på månader sömntabletter ( ja fortfarande sådana från Hälsokost!) Så jag kanske är någorlunda utvilad imorgon.

Imorgon då, ja då ska jag äntligen och fixa håret! Ska bli fin till på lördag då mitt efterlängtade kalas ska ske! Eftersom att jag om en vecka fyller 24 (29) så ska jag fira det med en middag på Dinos. Och 16 av mina underbara vänner kommer vara med och fira. Kan knappt tala om hur glad det gör mig och hur mycket jag ser framemot det! Kommer lyfta mitt humör ända upp i himlen. Woho!

Lite smått annat börjar lyfta från mina axlar och lätta mitt hjärta också. Känns bra, kanske det är våren som gör det? ;)

Inga kommentarer: