torsdag, mars 03, 2011

Knepig

Jag kan lätt vara världens knepigaste person. Och då skojar jag absolut inte! Mitt tankesätt och saker jag säger ibland kan vara så korkade. På så sätt att jag egentligen inte alls tänker och tycker så. Därför förstår jag när folk misstolkar mig och tror en sak fast jag vet att det faktiskt inte är så jag menade det.
Jag är expert på att hålla folk på avstånd inte låta dom komma för nära. Jag vågar helt enkelt inte, vill men det är svårt. Har gjort det så många gånger förut och blivit så sårad och sviken. Träffar hemskt gärna nya människor men håller dom allt som oftast på en arms avstånd. Otroligt svårt att lita på nån. Kan såra dom som verkligen är dom sista jag vill såra ..
Ibland vet jag inte vad jag själv vill och kan då uttrycka mig kanske lite för "ärligt". Dumt så dumt.

Vad jag vill ha sagt är i alla fall att jag ska försöka ändra på allt det där konstiga, knepiga. Men det är inte så lätt. Ge mig bara chansen så !

Inga kommentarer: