torsdag, mars 17, 2011

Små sten

Det känns och märks att våren börjar komma nu. Livet blir genast lite lättare och man är så mycket gladare. Vet inte men det verkar som att lite små grus från mina axlar börjar lätta. Och ja hela jag ler och är glad igen, börjar känna igen mig själv. Har t.o.m lite små pirr i kroppen!
Tänker se till att dom stora stenarna försvinner snart också. Och det ska nog inte vara så svårt!
Så folk kan få prata hur mycket dom vill egentligen, är ju tydligen så spännande och intressant som människa! Det är väl så att det är bättre att folk pratar om en än inte alls.

"I ett fritt land har varje person rätt att uttala sin egen åsikt ,
och alla andra personer har rätt att inte lyssna "

3 kommentarer:

Ojsan sa...

Håller precis med, låt folk prata om det nu är så intressant att hålla koll på vad man gör!

Jamie sa...

Håller med fox, hellre att folk pratar om en än inte alls ;D

Nilla nill@hotmail.se sa...

mm, de orden har jag på min bloggsida. för alla har rätt att tala och samma rätt att inte lyssna ;) tänkvärt!