onsdag, mars 16, 2011

Andra semesterdagen

Planen var att idag ta mig till sjukhuset för att kolla upp vad det är för fel på mig egentligen. Ryggen har krånglat i över en vecka nu. Det började i nacken förra måndagen, spred sig till axeln och ryggen uppe vid höger skuldra. Och nu har jag även ont ut i armen, handen på höger sida. Känns ju som det måste nästan vara nån muskel i kläm eller nåt? För hur kan annars smärtan sprida sig så gott som över hela höger sida . Nåja i morse när jag vakna var det i alla fall bättre. Efter att ha igår ha vilat och kurerat mig massor. Kunde ta mig upp ur sängen, duscha och klä på mig! Så ja jag skippade sjukhuset idag . Vilket nog egentligen var dumt. Men när jag känner mig bättre känns det så onödigt. Får se om jag tar mig dit imorgon kanske.

Idag tog jag en härlig promenad in till stan i vårsolen. Fika på Timjan med rara M. Sen gick vi via jobbet och snacka lite skit med cheferna. Bestämde även när jag ska ha sommar semester. Härligt, blir veckorna 30-33. Skönt med sen semester! Efter det tog vi en titt på Emmaus. Sen till tjejerna på Eclips och fika. Dit även T kom förbi en sväng. Jag gick och hälsade på vännen en stund, sen tillbaka till salongen och titta på när E fixa hårförlängning på J . Gud vad jag blev sugen på långt hår jag med. Och tanken är ju att jag ska spara nu men tror jag ska fixa förlängning jag med! Efter det ut till E där min bil stått sen i helgen, så var hemma först efter elva.

Och imorgon kväll drar jag , J och M ut till Geta för att fixa hemlagad Sushi hos T! Nice, vattnas i munnen bara jag tänker på det! ;)

På torsdag bär det i alla fall av hem-hem! Och åh vad jag längtar ! Saknar dom där hemma massor , hela tiden. Som sagt i samma stund jag kramar dom och säger hej då så saknar jag dom. Men nu under semestern ska jag passa på att ta en liten långhelg med familjen. Bara umgås och ta det lugnt. Kan behöva en sådan helg.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Perfekt ju, jag är beräknad att föda i vecka 30 så det blir toppen ;)

Tesa sa...

Ja det blir toppen! Kommer jag hem och spenderar en vecka och pussar på lillen. :)