måndag, mars 28, 2011

Kalas

I helgen hade söta J sitt efterlängtade prinsesskalas! Så otroligt roligt att bli bjuden på sådana kalas trots att man börjar närma sig 30. Haha! Vi började i alla fall fredagen med att fixa ihop den underbart snygga barbietårtan, som sjukt duktiga M designa! Efter det blev det en lite oplanerad utgång. Mycket folk ute men som vanligt en fredag kände man sig lite för gammal. Men roligt hade vi ! Var väl hemma runt fem på morgonen. Lördagen var jag som tur var ledig. Så tog det rätt lugnt, städa och fixa hemma eftersom T skulle sova över här . När hon kom från jobbet lagade vi mat och snygga till oss för prinsesskalaset!
Var så roligt, blev krogen (så klart!) Träffade många härliga människor ute och skratta så man kikna. Efteråt blev det efterfest hos J. Tror att vi totalt var ca 15 personer i hennes lilla etta. Vid sju tiden var vi bara åtta kvar , var av fyra typ låg och sov. Så vid halv nio drog jag och T hem till mig. Sov totalt ca två timmar innan jag gick upp. Kunde inte sova mer. Sover ju alltid dåligt men när jag druckit sover jag ännu sämre. Och det var all sömn på hela dagen tills jag däcka i sängen vid tolv tiden . Gud så skönt det var att i alla fall vakna upp i morse och ha fått sovit så gott som hela natten!
Ännu en lyckad helg! :)




Inga kommentarer: