måndag, november 13, 2006

Aldrig mera...

Efter mycket tjafs hit å dit så har mina kära vänner bestämt sig för att gå skilda håll!! Så skönt..Aldrig mera behöver jag lyssna på deras tjat om varandra aldrig mera behöver jag bli inblandad och få skit sen!!Jag kan inte säga annat än att jag tycker att det var på tiden,dom har aldrig haft ett bra förhållande!Så nu kan man ju börja umgås med dom igen ;)
Ett nytt försök till helgen på att storebror kommer!!Han bara lovar å lovar men dyker aldrig upp sen..På söndag fyller O år så det blir väl å kalasa hos honom på lördag!Skoj att gå ut igen,trots förfesten så hade jag ju ganska kul i lördags ;) Fast lite mindre sprit den här gången!! Hoppas hoppas hoppas verkligen inte att bror sviker igen..Har ju inte sett han på så länge nu.. Nåja,blir säkert kul på lördag även om han inte kommer!!

1 kommentar:

Anonym sa...

nej.. jag får höra hela tiden!! gah!! dom kommer aldrig att komma ifrån varandra tammefan!!