tisdag, november 21, 2006

Pratat..

Nu har jag pratat med honom..Men jag tror inte han förstår allvaret i det hela..Känns som att vi har typ bråkat eller nåt bara..Kan inte få han att förstå att jag inte mår bra av det här..Försökte förklara hur jag kände det men han ville knappt lyssna och verkade totalt ointresserad..Då blir jag bara ännu mera säker på att jag gör rätt..Kan inte vara med nån som verkligen inte bryr sig ett skit om hur jag mår i vårt förhållande..Men jag måste prata med honom imorgon igen för det gick verkligen inte in i honom..Hade så svårt redan idag med att prata om det, så måste jag göra om det imorgon igen! Han åkte härifrån å kom sen hem å la sig direkt i sängen utan att säga ett ord.. Gud vad det här är jobbigt och svårt!! Vill att nån ska tala om för mig hur jag ska göra, skulle vara så mycket lättare då.. Hur vet jag att det här verkligen är rätt beslut sen då??

4 kommentarer:

Anonym sa...

D e bara du som vet om du gör rätt! Men jag håller tummarna för dig. puss å kram

mamaMill sa...

Inte för att va den som e den.. men lyssna på dej själv, låter det inte rätt? om någon annan skulle berätta sama sak till dig om sitt förhållande, vad skulle du säga henne? Kramar

Anonym sa...

Du vet att du alltid är välkommen att prata om du vill! O jag tror att han gör sådär, för att han tycker det är otroligt jobbigt.. Han vill förmodligen inte prata om det eller ens veta om det. Puss!

Matilda sa...

Usch va jobbigt. Men det löser sig nog, du kommer nog på va du ska säga...
Massor med kramar