lördag, november 25, 2006

All alone..

Jaha, dejten igår gick väl fin fint!!;) Teatern var iaf himla rolig skratta som fan på vissa ställen... hahaha.. Men sen var det ju bara att åka hem eftersom F skulle på bilmässa idag..Så direkt hem,F ställer sig i duschen och plockar fram kläder till idag, sen hoppar han i sängen.. Så vi hann ju inte direkt umgås igår ändå.. Men jag fick ju han att följa med på teatern å det är framsteg !! Så idag då är jag alldeles ensamen hemma..F kommer väl inte hem förrän efter fyra i natt då han säkert ska till Arken efter mässan oxå.. Vad ska man hitta på när man har en hel dag framför sig helt själv?? Hitttills så har jag börjat städa lite men det vill jag ju inte göra när jag kan göra precis vad jag vill hela dagen.. Konstigt det där, när man har en massa tid på sig att göra saker så kommer jag verkligen inte på nåt som jag vill göra idag!

Inga kommentarer: