måndag, november 20, 2006

fatta beslut..

Tror att jag äntligen har kommit fram till ett beslut angående mitt liv som det är nu.. Jag måste göra nåt NU annars kommer jag totalt gräva ner mig i det.. Och jag tror att det är dax för mig att gå vidare.. Klarar inte av det intensiva liv med F jag har.. Har bestämt mig för att så snart som möjligt ska jag stå på egna ben.. Har ju nästan aldrig varit själv och jag tror verkligen att det är nåt jag behöver! Få bevisa för mig själv att jag klarar av det.. Men det känns tungt oxå,hur ska jag kunna leva mitt liv utan honom..Han är ju min allra bästa vän..Och saker och ting kommer ju förändras drastiskt efter det.. Kommer ju inte få träffa honom alls lika mycket som jag gör nu,inte få vakna upp brevid honom, inte få skratta ihop... Jag tycker ju så fruktansvärt mycket om honom! Men jag måste tänka på mig och bara mig just nu...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm.. D här verkar inte va Året För Bra Relationer =/ Svårt att bryta upp efter lång tid ihop. Mitt eget känsloliv har spelat fan m mig d senaste halvåret så jag måste bara säga att d e starkt av dig om du faktiskt tagit ett beslut o sen efterlever d oxå!
Kram

Tesa sa...

ja,jag har kommit så långt att jag vet vad jag behöver göra iaf..Men sen är det ju inte så himla lätt att ta det steget sen..

Anonym sa...

Jag hoppas att du gör ett bra beslut. Bara det känns rätt för dig. Jag finns juh alltid här för dig oavsett!! Bara du blir lycklig, syster <3

Anonym sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Systra mi! Om det här betyder att du kommer hem igen så är det ett jätte bra beslut! Love you anyway!

Anonym sa...

Så du har bestämt dig nu. Hoppas at det är rätt beslut! Hoppas att du blir gladare och lyckligare.
Jag är ALLTID här när du behöver mig, det vet du!