tisdag, november 21, 2006

Ok..

Nu har vi pratat ännu en gång.. Fick ut lite mer av det idag oxå..Tror att vi bestämde att vi ska försöka en sista gång nu..Men han har förstått att jag vill så mycket andra saker som han inte vill och att vi har nog båda vuxit ifrån varandra lite den sista tiden..Så för att det ska funka måste vi båda ändra på lite saker och ting.. Men som jag sa så är det här sista gången,funkar det inte nu så kommer det aldrig funka! Jag har ju haft tid på mig att riktigt fundera nu när jag är arbetslös..Så One Last Chance!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på! Allt jag har o säga. Ring om du vill prata. O du är ALLTID välkommen här, om du behöver komma bort en stund. Puss!

Matilda sa...

Håller tummarna. Har vart i exakt samma situation flera gånger faktiskt. Lägg krut på de hära nu om du vill att det ska funka. Sätt in allt du har. Annars är det ingen idé att ens försöka en sista gång..
Allt eller inget du vet. Massor med kramar... jag finns nån mil bort och är alltid här.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Bara du följer ditt hjärta så är jag nöjd. Huvudsaken är att du är lycklig, för i slutänden är det det enda som betyder något. Du är värd det bästa, kom ihåg det. Jag finns här, igår, idag och imorgon. Sikta mot stjärnorna så når du träd topparna. Älskar dig systra mi.