torsdag, november 23, 2006

Fan!!

Har varit på julgatans öppning idag, åh gud vad det suger att inte kunna spendera pengar!! Har pengar på kontot men törs ju inte använda dom när jag inte vet när jag får pengar nästan gång.. Hatar att vara ansvarsfull och tänka på att räkningarna måste betalas!! Vill vara impulsiv och spendera så mycket som möjligt på kort tid ;) Hittade ju så mycket nya fina kläder jag bara måste ha!! Och massor med fina skor,som t.e.x ett par som skulle passa perfekt till nyårsafton! Men nej, måste spara å se till att jag har råd med min stockholms resa i december oxå.. Och bara tanken på att det snart är dax att inhandla julklappar gör mig spyfärdig!! Hatar att vara fattig!! Arg!!!

4 kommentarer:

mamaMill sa...

jag ska ju på bröllop på lördag ju :) ha jag inte sagt det eller ha du glömt bort det?? hihi :)

Anonym sa...

Va? grönt är ju min färg... ha ha!!! Tjuuuusigt!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Oj! Här hade det hänt grejer... Nu hänger jag inte med som vanligt. Varför måste ni byta layout hela tiden? ( Jag gillar inte förändringar! Hmmpf! )

Anonym sa...

Jupp, d får du!
Verkar int som vi får nån barnvakt... =(