måndag, november 20, 2006

Usch..

Har så mycket tankar i huvudet just nu..När ska jag ta upp det,vad ska jag säga..?? Hur förstörd kommer jag bli, å hur förstörd kommer han bli... Hur kan nåt som samtidigt känns så rätt kännas så fel och jobbigt.. Det sista jag vill är ju att såra honom..Och jag vet att det här inte är nåt han vill ska hända,utan bara nåt som är helt och totalt mitt fel..Men kanske jag är rädd för att binda mig,varje gång mina förhållanden blivit för seriösa gör jag nåt dumt för att snabbt komma ur det.. Har ju inte direkt dom bästa erfarenheterna av hur kärlek ska vara.. Har aldrig riktigt upplevt den..Kärleken.. Jag måste vara stark och tänka på mig själv, jag måste lära mig att tycka om mig själv innan jag kan ge av mig själv helt och fullt till en annan människa..Men hur ska jag få honom att förstå det...??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är svårt. Me säg som det är. Berätta allt du känner, fördelar nackdelar ... allt, oavsett om det tar timmar.
Först då kan han förstå.

Anonym sa...

Har tyvärr inga goda råd men gör d som känns bäst!