torsdag, november 09, 2006

Träna???Jag???

Idag har jag varit på Boxercize med C..Trodde aldrig den dagen skulle komma då jag så gott som frivilligt ställde upp på att följa med! men men..Måste dock erkänna att det var verkligen otroligt kul!!;) Och kondisen var det inget större fel på,men gud vilken mjölksyra i armarna! Syns iaf att jag har gjort nåt idag,har blåmärken ta mig fan över hela kroppen!! Och ont gör dom oxå.. Men det var det värt!! Så nu kommande veckor så ska jag å T börja på både pilates och boxercize..När man väl börjat så gäller det att riktigt komma igång direkt, annars blir det sofflocket igen...Hahahah..Och det vill jag ju inte nu när jag tagit mig i kragen! Ska bli kul!!;)

1 kommentar:

Matilda sa...

Ha! Jag skrev också samma sak! Nu baske mig ska det bli träning av! Hepp!