söndag, november 26, 2006

Less!!

När ska allt bara bli toppen! Är så himla less på att alltid bråka ,alltid tjafsa.. Som vanligt nuför tiden går det knappt en dag utan att det ska grälas hemma hos oss.. Jag försöker på lugnt och sansat sätt förklara hur jag känner och föra en normal diskussion men det slutar alltid i kaos..Och då ska tillägas att det inte är jag som är en dramaqueen i vårat förhållande! Han blir förbannad för minsta lilla å rusar iväg och smäller i dörrar..Sen kör han med nånslags silent treatment! Men den här gången tänker inte jag springa efter och be om ursäkt..Jag har inte gjort nåt fel, förklarade bara hur jag kände.. Jag blir så less på att det alltid ska vara så här..Tvivlar på att saker och ting kommer förändras så pass mycket så att vi hittar tillbaka till varandra..

4 kommentarer:

mamaMill sa...

Lilla gumman... *krama* du vet vad du vill innerst inne. Tänk såhär, vad blir bättre med ett liv utan F, vad blir sämre?

Anonym sa...

Suck! Stackare... Har inga råd att ge längre, bara du vet hur allt känns och om det är värt att fortsätta eller inte.
Love you anyway =) kram kram

Anonym sa...

ååå de e så svårt. men no tror ja du känner bäst själv hur de egentligen e.. va du vill göra å så... hur du än gör så blir de ju en jobbig period, men kom ihåg vännen, om man inte skulle va nere nångång, kunde man ju heller aldrig va uppåt :)

KRAM!

Nilla nill@hotmail.se sa...

"Allrakäraste Syster, ett måste du veta!"
Det gjorde så ont i hjärtat på mig just då.
"Nej", sa jag. "Jag vill inget veta."
"Jo, ett måste du veta", fortsatte Ylva-li.
Då slutade blommorna att sjunga och träden att spela, och jag kunde inte mer höra bäckens melodi.

Jag tror du förstår. Kramar Pernilla