torsdag, november 23, 2006

Ny Dag!

Ja så var det ännu en ny dag! Jag har bestämt mig för att göra det bästa av varje dag! Ska börja med att gå på dejt med F på fredag ;) Vi ska på teater! Så kanske vi kan hitta tillbaka till varandra så småningom.. Även om det säkert kommer krävas mycket jobb.. Den andra personen ska jag totalt låta vara, och bara koncentrera mig på det här nu..För funkar det inte så ska jag ändå vara själv ett tag sen! För det behöver jag,lära mig att ta hand om mig själv och stå på egna ben..Det känns bra idag.. Känner mig gladare!;) Ska verkligen försöka satsa på mig och F nu!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt o höra, syster. Det kommer förmodligen vara såhär upp o ner ett tag. Det är bara att bita ihop, försöka göra det bästa av situationen. O jag är glad att du inte bara ger upp, utan fortsätter kämpa. Lycka till nu! Kramar

Anonym sa...

Jag önskar er all lycka till! Vill bara ditt bästa å att du ska må bra. Skönt att höra att d känns bättre idag. puss å kram