torsdag, november 09, 2006

Dessa himla papper...

Har just kommit hem från Arbetsförmedlingen med ytterligare en bunt papper..Blir tokig snart på alla dessa jäkla papper som ska fyllas i å skickas hit å dit.. Men ska man få några pengar så är man så illa tvungen att fyll ai dom..Annars blir december en otroligt fattig månad för mig..Och man klarar sig ju absolut inte utan pengar..Det måste snart dyka upp nåt jobb.Hatar att bara gå hemma, finns inget tråkigare än när alla dagar se likadana ut..Som sagt det är ytterligare en sak jag måste ta tag i ordentligt nu..För jag får ingen lön mera från Plasto.Så semestern är slut och dax att börja jobba igen..;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå ja förstår precis hur du känner me dom papprena! ja e i smama skitsits, måste fylla i å fattar ingenting!

men va ju på arbintervjuv ida, hoppas hoppas! även om ja har de rätt bra nu å kan välja mina arbettider som ja vill eftersom de finns jobb hur mycke som helst inom vården... :)

nu e de städdags... kram vännen!

Anonym sa...

Haha, jag har ett jobb åt dig ;) Du kan få jobba på mitt jobb! Vi har personalbrist.. Haha. Hoppas att du hittar nått snart. Puss o kram