tisdag, november 14, 2006

jaha...

Då var den intervjun över..Tog ca tio minuter allt som allt!!;)Blev först visad runt å det tog väl fem minuter så själva intervjun var inte särskilt krävande!! Skönt!hahah...Bästa är att jag får svar redan imorgon om jag fick det eller inte..När jag väl var där så insåg jag ganska hastigt att det var mer krävande jobb än jag trodde..Så om jag nu skulle få det så ska det bli intressant å se om jag kommer klara av det!!;) Men men...Hopppas hopppas hopppas!!Vill ju ha nåt att göra på dagarna nu,är såååå himla less på att bara gå hemma å dra..Speciellt eftersom sista lönen är utbetalad nu så jag kommer bli grymt fattig om jag inte hittar nåt!! Väntar med spänning inför morgondagen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visste int jag heller! Var var var var om man får va nyfiken?

Anonym sa...

Håller tummarna för dig! Vad är det för jobb då?:P