söndag, november 12, 2006

Fest igår!!

Hade verklligen sett fram emot gårdagen länge å riktigt längtat efter att gå ut..Men som vanligt när man förfestar med några av sina så kallade vänner slutar det i kaos..Världens triangeldrama och jag har någon jäkla andledningen att alltid bli inblandad...Försöker inte bry mig om dom när dom börjar tjafsa men alltid,alltid ska jag hamna i mellan!! Jag hatar att ljuga å säga saker jag inte kan stå för!Och jag har förklarat så många gånger för dom att jag varken bryr mig eller är intresserad av deras förhållande..Sen får jag en massa skit för att jag gjort det ena å det andra fast jag inte har nåt med saken att göra!!Blir så jäkla less förstår mer å mer varför jag slutat umgås med dom i princip...Nåja,full hann jag bli iaf trots så mycket prat å tjafs på förfesten!!När vi väl kom till krogen hade jag skit kul!!Skulle dock ha slutat dricka då men det är ju så himla gott med drinkar;) Så vid tre tiden drog vi hemåt...Trodde jag skulle spy hela vägen hem..Mardröms lik bilfärd....Klarade mig ifrån att göra det dock..Kom hem klädde av mig å slockna tvärt i sängen..Steg upp vid tolv tiden å mår skit idag!! Huvudvärk å illamående...Blä!!När ska man lära sig att det är dax att sluta dricka så himla mycket varje gång man går ut...??? Nu ska jag lägga mig i soffan efter jag petat i mig lite uppåt piggande tabletter..Prisa gud för huvudvärkstabletter!!!;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inte som om jag missade så jättemycket i allafall... Fast, det hade garanterat varit mycket roligare än att sitta barnvakt... heh.

Anonym sa...

haha, ja kan ju lätt gissa vilka de va som tjaffsa, hihihihi!

bra du hade kul på krogen, så ska de va! mindre kul idag kanske me krappis, själv ha ja ägnat heladan till rådjursjakt i sunds urskogar, int ett djur lyckades vi knäppa. besvikelsen e stor :)

Anonym sa...

haha!! jasså har du blivit kompis med tabletter nu? ;)