tisdag, november 14, 2006

Sälja sig..

Om en timme ska jag vara på en arbetsintervju..Jag har alltid tyckt att det är jobbigt att försöka sälja sig själv..Hur ska man kunna säga så mycket positiva saker om sig själv utan att låta bli att skratta??;) Nåja,jag hoppas på att det inte ska vara en så krävande intervju utan bara gå in å säga Hej här är jag ! Men hoppas att jag får det..Är så jäkla less på att gå hemma nu!!Även om jobbet var tillfälligt så ger de mig nåt att göra på dagarna å lite erfarenhet iaf ;) Talar om senare hur det gick!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Det visste jag inte? Varför har du inte sagt nåt? Lycka lycka lycka till i alla fall... Och skäms inte för dina braiga egenskaper... Spä på som fan bara!

Anonym sa...

hmm.. vet inte om ja visste det heller?? *senildement* pöss hoppas d gick bra!