tisdag, november 28, 2006

Barn ;)

Har spenderat några timmar i sällskap med A och hennes två underbara barn! Älskar verkligen små barn och nån dag vill jag ju ha egna..Men än så länge är jag ganska nöjd med att få låna andras en stund och sen få lämna tillbaka dom när det blir för jobbigt! A äldsta som är en pojke är ju i precis den åldern när dom är som busigast! Vi var och handla och jag skulle vara snäll och roa honom lite eftersom A skulle kunna handla.. Men den lilla busen sprang ju direkt ifrån mig och jag fick springa igenom halva affären för att hitta honom ;) Efter ett tag hitta jag honom och när han såg mig sprang han bara åt andra hållet! Hahahah.. Måste ha sett kul ut!! ;) Så efter jag jagat honom ett tag lyckades jag övertala honom att vi går ut och väntar på mamma..Lättare sagt än gjort.. Självklart när vi kom ut så skulle han ju göra allt annat än lyssna på mig! Men sen när mamma kom blev det hårdare tag och snällt satte han sig i bilen ;) Dom är roliga dom där små! ;) Men som sagt tidigare ,skönt när man kan lämna dom ifrån sig efter ett tag! hahaha! Men jag tycker ju himla mycket om den lilla vilden! ;)

4 kommentarer:

mamaMill sa...

haha, mkt riktigt! lämna tillbaka dom när det börjar kännas påfrestande.. men så småningom tänker nog varken du eller jag lämna bort nånting!! ;)

Anonym sa...

D e bara att säga till när du känner för att låna lite =)
Men han e ju så rar!

mamaMill sa...

hehe, såklart inte :P men jag kan ju ärligt säga att det e många spärrar som släppt de senaste dagarna. men NEJ, ja lovar att säga till förrän det e dags för nybakad bulle! ;)

Matilda sa...

Och jag är inte ens värd att kommentera detta. Trots att jag är äldre...