onsdag, november 08, 2006

Ta tag i saker..

Vad ska man göra när allt i ens liv känns upp å ner..Måste verkligen ta tag i saker och ting ..Dax att växa upp å ta ansvar för sitt liv..Jag ska börja med att träna regelbundet så jag får en killer body!! ;) Sen efter nyår måste jag sluta röka..Har rökt sen jag var 14, alltså i över tio år nu..Och jag pustar å flåsar som fan så fort jag ska göra nånting..Det riktigt rosslar om mina lungor när jag andas..
Sen är det så mycket annat jag måste riktigt fundera på hur jag vill ha det..Hur ska jag göra med F och huset..?? Tror inte att det här är det jag vill ha för resten av livet.. Så jag ska sätta mig ner och riktigt gå igenom allt som jag inte trivs med..Man kan inte nöja sig med att ha det nästa bästa..Ska sträva efter det bästa!!

1 kommentar:

Matilda sa...

You go girl! Du vet att jag stårvid din sida. Alltid.